Klawesynista, multiinstrumentalista fideli kolanowych oraz dawnych instrumentów klawiszowych. W roku 2015 ukończył z wyróżnieniem studia magisterskie w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasie klawesynu prof. Marka Toporowskiego, a następnie, w roku 2017 studia w Conservatoire à rayonnement régional de Versailles (Francja) w klasie Blandine Rannou (Prix de Perfectionnement z wyróżnieniem); stypendysta programu Erasmus, dzięki któremu odbył w roku 2014 studia w Conservatoire Nationale Supèrieur de Musique et Danse w Lyonie (Francja) w klasie klasie Jean-Marc Aymesa. W 2015 roku został laureatem XV Międzynarodowego Konkursu Klawesynowego Gianni Gambi w Pesaro (Włochy), w roku 2018 otrzymał nagrodę specjalną Fundacji Christy Bach-Marshall podczas XXI Międzynarodowego Konkursu Bachowskiego, w styczniu 2019 otrzymał nagrodę dodatkową jako finalista I Międzynarodowego Konkursu Basso Continuo i Partimento w Katowicach, w maju został laureatem (II miejsce) Międzynarodowego Konkursu Klawesynowego La Stravaganza w Cluj-Napoca (Rumunia). W roku 2024 zajął I miejsce w Międzynarodowym Konkursie Muzyki Dawnej Maurizio Pratola we włoskim L’Aquila, grając w kameralny repertuar z Ensemble Overtone. Poszerzał swe umiejętności na licznych kursach mistrzowskich oraz koncertował w kameralnych składach na wielu festiwalach muzyki dawnej, m.in.: Non sola scripta oraz Wratislavia Cantans we Wrocławiu, Musica Poetica w Tarnowie, Festiwal Bachowski w Świdnicy, BRQ Vantaa Festival – Finlandia (fringe concert), Festival Oude Muziek w Utrechcie – Holandia (fringe concert), Festivalul Baroc w Timisoarze – Rumunia. Od 2017 roku pracuje w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach jako wykładowca, akompaniator oraz stroiciel, a od 2024 również jako klawesynista zespołu MACV Warszawskiej Opery Kameralnej. W 2019 roku skomponował i wykonał muzykę do animacji krótkometrażowej Barbary Rupik „Duszyczka”, która zajęła III miejsce na 72. Festiwalu Filmowym w Cannes (kategoria Cinéfondation). Od 2019 studiuje w klasie fideli kolanowych prof. Marii Pomianowskiej w Akademii Muzycznej im. K. Pendereckiego w Krakowie. W 2021 skomponował i nagrał muzykę do spektaklu „Białe Małżeństwo” T. Różewicza w reżyserii M. Łyko dla Teatru Polskiego we Wrocławiu. W roku akademickim 2022/23 został stypendystą szwajcarskiej FONDAZIONE PRO LIBERTAS ET HUMANITAS Kazimierz Bartkowiak, co przyczyniło się do realizacji studiów podyplomowych w Scholi Cantorum Basiliensis (Szwajcaria) w specjalności średniowiecznych i renesansowych instrumentów klawiszowych w klasie Coriny Marti. W roku 2023 odbył wraz ze swoim zespołem Ensemble Overtone oraz tancerzami grupy Varsavia Galante artystyczną rezydencję programu Odysée we współpracy z La Fondation Les Arts Florissants William Christie. W 2024 wraz z Ensemble Sanguineus, wykonującym muzykę przedklasyczną został rezydentem prestiżowego programu wsparcia młodych zespołów muzyki dawnej S-EEEmerging.